.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت قاطع نمایندگان مجلس از سخنان احمدي‌نژاد

210 تن از نمایندگان ملت با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از مواضع قاطع و متعهدانه رییس جمهور در اجلاس ضد‌‌نژاد‌پرستی دوربان 2 ،‌اقدامات سازماندهی شده و حقیرانه رژیم صهیونیستی و حامیان وی در این اجلاس را محكوم كردند.

در این بیانیه آمده است: اجلاس دوربان 2 در شرایطی برگزار شد كه جامعه بشری نسل كشی رژیم صهیونیستی و قتل و عام كودكان و زنان غزه را فراموش نكرده و متأسفانه در مقابل این جنایت‌‌ نژادپرستانه، رئیس جمهور آمریكا كه با شعار تغییر آمده و سازمان‌های بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد هیچ اقدام پیشگرانه‌ای انجام نداده‌اند.

در چنین شرایطی فرزندی از سرزمین ایران اسلامی و انقلابی به نمایندگی از ملت ایران و جهان اسلام و سایر ملت‌هاهی مظلوم با حضور مقتدرانه در این اجلاس و سخنرانی كوبنده، افشاگرانه و منطقی همراه با آرامش خود، از یك سو،‌ چهره زشت جنایتكاران مدرن از جمله رژیم جنایتكار صهیونیستی و حامیان آنها را افشاء كرد و از سوی دیگر پیام عدالت خواهی، صلح دوستی حمایت رساتین از حقوق بشر ملت‌های مظلوم را به گوش جهانیان رساند.

ما نمایندگان ملت ایران در مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه خود را از مواضع قاطع و متعهدانه رئیس جمهور محترم اعلام داشته و اقدامات سازماندهی شده و حقیرانه رژیم صهیونیستی و ‌حامیان او را محكوم می‌نمائیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.